Bli en varulv på the sims 2 djurliv!

Hej alla bloggläsare som gillar panfu!
Här kommer ett till the sims tips!
Det är också till the sims 2 fast på djurliv!
Hur man blir en varulv på the sims 2!
1:
Skriv in fusket boolprop testingcheatsEnabled true som jag bäretade om förra gongen
2:Placera ut MASSA träd på tomten där du bor och ha det hälst smutsigt.
3:Vänta tills klockan blir 19.00 eller skriv in fusket Sethour 19
4:Från kl 19-6 så kommer det en varg.
5:hälsa på vargen.Sedan så finns vargens ansikte på din vän lista.
6:nedanför vargens ansikte så finns det mätare.dra upp dem till hundra.sedan holler du ned chift och klickar på vargen.då finns det olika alternativ klicka då på make selektable eller något sånt
7:Nu är vargen i din familj.klicka på den och dra upp mätaren på din sim också.
8:Om du får för lite tid å dej så kan du alltid skriva in Sethour 19 igen
9:nu kan du börga klappa den och kela med den.Tillslut så kommer den att nafsa dej lite i handen.
10:Nu kommer du att förvandlas till en varulv och kommer att vara det varge natt!XD.Du kan nu holla in chift och klicka på vargen igen fast klicka då på make onselektable.
hihi.
Jag har förästen en film som jag har gort!
Där är det en tjej som blir till en varulv
http://www.youtube.com/watch?v=qaC2mtNcpaw
Jag vet inte hur man lägger upp den så ni får se på den på youtube ;)
Hundkramisar:Valpisen!
P.S
Komentera järna om den var bra!

Kommentarer
Skriv gärna mycket det gör mej glad =P

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0