Glad påsk!

Hej alla pandor och läsare :P
Glad påsk på er!
Okej jag vet att ALLA inte firar påsk på Påakafton men för dem så sejer jag glad påsk i förskot! ;)
Jo justdet!
Har ni hittat alla kycklingar????????
Det gorde jag! :P
Jag undrar vad man får för presenter?????????
Har ni fott några påsk ägg??
DET fick jag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Det var enormt!
Så jag och mina syskon delade på det såklart ;)
Här är tre bilder!



Mumsigt va????
Fast vi har ätit rätt så mycket där på bilderna och så tappae jag ägget en gong!
hehehe fast det klarade sej det mästa iallafal......................................................................................
Hur kommer eran påsk att vara,eller hur har den varigt hitils?Har ni fott några påsk ägg???????
Svara gärna i kommentaren! :P
Hundkramisar:Valpisen!


Kommentarer
Skriv gärna mycket det gör mej glad =P

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0