goda och dåliga nyheter!

Hej
Det är Valpisen här.Förlåt för att jag inte har skrivigt på länge.Jag har lite dåliga nyheter..och goda....jag tar dem dåliga nyheterna först.....
ANASTASIA MIN LILLA HAMSTER DOG I TORSTAS!
SNYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYFFFFFFFFFTTTT!!!!!!
Så jag har inte skrivigt in temat än...
Men det var av dem dåliga nyheterna så kommer nästa...eller dem två nästa
Det är video tävling i Panfu men.......MAN VINNER GP PAKET!!!
Jag är ju redan gp!och det andra var............dem har inte sagt vinnarna till påsk tävlingen än!!!!!!Dem skulle gort det igår!
Och till dem goda nyheterna....
Man får en gratisa klaown dräkt!
Man får den av curley eller vad han heter claouwnen!
Så det är temat CLAUWN!
Håret och näsan är mina hååret köpte jag
och näsan ficka man i present aparaten i grottan en gong!
Hundkramisar:DEN LEDSNA VALPISEN FÖR ATT ANASTASIA ÄR DÖD!

Ses då snyft!

Kommentarer
Skriv gärna mycket det gör mej glad =P

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0