Jag vann,Och en gratis koja =P

Hej allihopa!
Gissa vad?
JAG HAR VUNNIT!Aso jag och några till så klart hehe
Ni vet den där tävlingen i bloggen som max och ella har........Dem utsåg dem några vinnare idag och så här skrev dem....................

Vänta jag vill bara avslöja vinnaren av vårt lilla test. Meningen i lösningen är:
Panfu Ella ♥ Eis

Va? Eis? Men jag trodde…eeeh, alltså jag visste ju vad lösningen var hela tiden.

Ja självklart. Du tänkte att lösningen var Max, erkänn. Vinnarna är:

Valpisen, Pandania00, lizzie_123, Pandalollo97, Joje, Pandora58, Yeiden, Cathola, aho99, cherbole

HURRA gratis till oss!
Så jag kommer få en koja!Hmmmm jag hopas det iallafal.Jag glömde skriva det när jag svarade på frågan =/
Men anars har jag ju den där nya kojan som man fick på ett updrag...........
Jo man ska gå till äventyrs boken och där står det typ tränning 1 grundläggande.Så ska man klicka på den så spelar man då och sedan så får man en koja när man är klar =P
Var inte oroliga det är världen s lättaste updrag man skaa typ låtsas att man är nyburgare =P
Så här ser kojan ut.........

cool va?!
Och här är den som jag vill ha som pris....

hihi den är super snygg!
Hopas jag får den!
Jag har däremot hört att vissa har den här redan! =O
Vilken lycko till dom va?
hehehehe
Men vi ses då!
Hundkramisar:Valpisen
P.S
Nu har jag vunnigt tre tävlingar på den bloggen!
Hihihihi
Jag samlar på vinst tävlingar =P


Kommentarer
Skriv gärna mycket det gör mej glad =P

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0