PÅSKTÄVLING!

HEJ!
Har ni redan sett den nya påskmålar tävlingen?!
Det blir massor av tävlingar och nya saker som händer nu tycker inte ni det?
Man vinner en JÄTTE söt lila wobby
Jag hade en son men den rymde.... =(
STACKARS DEN OCH MEJ!
Alla mina husdjur rymde då utan mina pockopets.........
Dem behöver typ INGEN kärlek =O
Men iallafal dem kommer bara välja ut TRE vinnare!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag vill SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ JÄRNA VINNA OCH FÅ EN SON WOBBY IGEN!
Man ska färglägga en kannin som typ har lagt ut påsk ägg =P
man vinner en wobby eller ett buldmedlem skap i tre dagar.
Men det tråkiga är att jag kanske inte har lika stor s´jans att vinna efter som jag redan har vunnigt den förra tävlingen =(
Men Kan ni holla tummarna för mej?
Hundkramisar:Valpisen som är orolig!
P.S
JAG SKULLE KUNNA BYTA UT MIN KOJA MOT EN SON WOBBY!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Skriv gärna mycket det gör mej glad =P

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0