TEMA!

HEJ!
Idag ska jag bäretta världens braigaste sak =P
Jo jag (Valpisen) Och emmie_molly Har bästemt att vi ska ha TEMA VARGE VÄCKA!
Och NI kan självfallet vara med och tipsa!
Oki nu ska jag bäretta hur det fungerar....
Jo varge väcka kommer Vi ha olika teman det vill seja att vi kommer ha på os olika saker  på våra pandor OCH så kommer vi göra VÄRLDENS finaste täckning till vinnarens ära =P
Den kommer vi lägga ut här på bloggen.Vi komer självafalet skriva med namnet på teckningen och skriva det i bloggen =D
Så till exempel.......
Någon skriver i komentarerna typ JAG vill att temat ska vara rock.....hm det vilja jag faktiskt =)
ja iallafall och om vi tycker att det skulle vara kul och om det finns och köpa i Panfu så tar vi det!
Så sätt igong och skriv in dem få som läser!

Hihi
Hundkramisar:Valpisen
P.S
Vi lägger ut vinnaren på bloggen på torsdagar =)


Kommentarer
Skriv gärna mycket det gör mej glad =P

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0