Tokiga Ella!

Hej på er det är Valpisen här! Snart har jag nog fott kläm på hur man skriver med färg täst......snart... Men hörni! Läste ni det där om Ella idag???? GUD va tokig hon é :P Inte undra på att kycklingen blev rädd! ;)

Hehehehehe! :D
Men NU till något HELT annat! :o
JAG HAR ZOO TYCOON SUUUUUUUUUUUUUG!!!!!!!!!!!
Jag är så sugen på att spela det att jag DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRRRRR!!!!
och så hittar jag inte skivan :(
STACKARS MEJ!
Men vi ska köpa den på nätet så det blir nog bra ska ni se........hopas jag...
Hundkramisar:Valpisen!
P.S
Zoo tycoon är ett spel där man bygger upp ett eget zoo....

SUPER KUL!!!!!!!! :O :O

Kommentarer
Skriv gärna mycket det gör mej glad =P

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0