Valpisen har kommigt på något att skriva om,och en teckning till galerian.

HEEEEEEEEEEEJ!
Det är valpisen här!
Jag har entligen kommigt på något att skriva!!!!!!!
THE SIMS 3 och 2!!!!!
Dem spelen är en av dem mest kända i hela världen!
Den låg tvåa sisst jag fick beked om det på TV men nu när trean har kommigt så kanske den ligger etta!!!!
Iallafal!
Jag kan typ alla fusk så jag kan skriva upp några ibland!
NI får holla ögonen öpna för det kan komma upp GRYMMA fusk knep och triks!
Men innan jag sejer det första så ska jag visa en bild som jag skickade in till galerian för typ tre dagar sedan....

Själv tycker jag faktiskt att den blev rätt fin....iallafal helt okej!
Då så TILL FUSKEN!
så det första fusket jag ska lägga upp här är ett MYCKET anvendbart fusk!
Det kan hända att några känner till det men........endå XD
Nå man gör så här.Man ska vara på kvarteret (Alltså inte inne på en familj!)
Man tar upp kusk rutan med Ctrl-allt-C samtidigt.....
Sedan skriver du in det här...
Boolprop testingcheatsEnabled true
Då kan man holla in chift och klicka på lite vad som hälst som på tillexempel en sim......
Då finns det olika allternativ som sawn(typ) och så typ magick lamp eller något sånt...(om man har the sims 2 fitid!)Så får man en magisk lampa med tre önskningar!
Det här fusket är till the sims 2!!!!
Men man kan använda det på sims 3 också men då behöver man inte vara på kvartere utan man skriver bara in
testingcheatsEnabled true
utan boolprop då ;)
På sims 2 kan man även skriva deta fusk om amn skapar en familj!
Då kan man skriva in fusket som vanligt och sedan skriva "N" i namn rutan.
Då finns det olika bonus saker!!!!!!
Som typ alien skin och ögon!
hihihiiii
hopas att det var till nyta för er små the sims 2 spelande pandor!!!!!!!XDXDXDXD
Hundkramisar:Valpisen
P.S
nästa gong skriver jag om hur man blir en VARULV på the sims 2 djurliv!

LÄSKIGT!

Kommentarer
Skriv gärna mycket det gör mej glad =P

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0