Var med och byt....eller att försöka att byta

Hej
Hej alla FLUFF pandor och läsare!
Hur är det jag har det bra hehe
Jag vet att jag inte har skrivigt på hundra år så förlåt för det =(
NU över till något HELT annat!
har inte ni tröttnat på den nya staden?
Jag tröttnade för länge sedan!
Men nu fick jag en BRILIANT IDE!
Vi alla kan väll skriva till Panfu centralen och BÖNA OCH BE om att få den gamla staden tillbaka!
Den nya staden är cool men den gamla var mysigast!
Den var lite...MYCKET mer som "Panfu"
Så om ni tycker som mej.....
MEJLA!

Ja jag vet att det är lite mycket folk på den gamla staden men det beror nog på att den gamla staden var både GRYM,MYSIG OCH POPPULÄR!
Så snälla mejla till panfu centralen
[email protected]
Snälla!
Jag ska också skriva såklart!
Ses då!
Hundkramisar:Valpisen

Kommentarer
Skriv gärna mycket det gör mej glad =P

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0