DJUR!

 HEJ!
Jag tänkte prata lite om djur....
För det finns så många djur som är utrotnings hotade =(
Som tigern,Pandan =O,isbjörnar etsetra...
Det är synd.Jag och mina kompisar tänkte samla in pengar till utrotnings hotade djur och sedan sjika det till wwf som jobbar med just deta =P
Det kan ni faktiskt ochså göra men om ni inte vill eller inte hat tid så kanske ni Kan fråga era föräldrar om att bli FADER!Jag alltså till pandor eller så =P
Då klicka du här nere↓
→  http://www.wwf.se/insamlingsportal/show.php?id=1198110  ←
hopas det funkade med länken har licksom alldrig gjort så någon gång inan =/
Hundkramisar:Valpisen!
P.S
Ni behöver inte men det skulle ha varigt bra =P


Kommentarer
Skriv gärna mycket det gör mej glad =P
Postat av: Anonym

I :love: your blogg

2011-04-06 @ 17:09:24
Postat av: fluffig

fråga vad behöver de pengar till egentligen vad ska de göra köpa bort de som gör så eller????????????

2011-04-06 @ 18:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0