Förlåt mej =(

Förlååååååååååååt för att jag inte har skrivigt på länge =(
Men nu ska jag bäreta JÄTTE mycket om vad som har hänt i Panfu =P
1:Äventyret har kommigt!(Operation rädda Panfu)Det var väldigt änkelt och man blev klar efter en minut typ men det var kul och mycket mer spenande och roligt en dem gamla =P
2GODIS KRIG!Haha det har varigt en parad i Panfu där man skulle kasta godis på alla pandor i Panfu typ =D men den har vart men man kan nog köra den nu med....jag vet ej men ni som inte har jort den kan väll pröva!
3(NYHET!)Dock.Dock är en panda på stranden.ni sk gå till honom och dokrtorn so står brevid och snacka med dem.
4(Nytt!)Panfu på iPhone!Man kan spela Panfu på iPhone!Man ska hopa på moln och så kommer man längre och längre upp!Dett är som cloud number 9!Haha men man kan komma upp i rymden!Jag har ingen iPhone men ni som har det TESTA!
det var nog allt hål era små "pandasinnen" på helspän nu då =P
Hundkramisar:Valpisen


Kommentarer
Skriv gärna mycket det gör mej glad =P

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0